Tuesday, February 27, 2018

Salted caramel, croquant, nutella ice cream cake


Mi svi volimo caramel. Ako I vi volite, onda je ovo najkaramelastija I najkremastija  torta koju mozete zamisliti. Mozete je posluziti zaledjenu kao sladoled ili pak dobro rashladjenu. U svakom slucaju torta je pun pogodak. Pravila sam je mojoj mladjoj kcerki za rodjendan.

 
 

Potrebno za koru:

200 gr almond meal ili mljevenih oraha
200 gr secera u prahu
4 bjelanca
pinch soli
1 kasikica vanile
1/4 tsp cream of tartar ili kasikica soka od limuna

Praviti kao macarons, miksati jaja dok se ne zapjene pa postepoeno dodavati pola od secera u prahu. Drugu polovinu prosijati sa bademom. Dodati cream of tartar, so I vanilu, miksati da se dobije cvrsta krema. Dodati prosijane bademe sa pola od secera u prahu. Umijesiti spatulom, toliko da smjesa spade sa spatula kao lava. Ako pravite macaronse, isto treba biti umijeseno.

Peci 20 minuta na 320/160 c. Ohladiti I spremiti za naredni dan u frizider kad cete I sastaviti tortu.

 



Krema:

300 grama secera
50 ml vode

1400 ml vrhnja za kuhanje
170 gr putera
1 vanilla
pinch of salt

Kuhati vodu I secer do fine caramel boje. Pola vrhnja prokuhati, pa kad dobijete finu boju karamlela presuti preko karamela, veoma pazljivo. Dodati puter, vanilu I so, pa sve dobro izmjesati. Na kraju dodati I hladno vrhnje.

Sve fino istresti u posudu I u frizider da prenoci, da se dobro rashladi I stisne. Meni je u tu svrhu posluzio ovaj visoki stakleni bokal, koji sam pokrila celofanskom folijom da se priljubi uz kremu, kako se ne bi formirala korica po vrhu.

Naredni dan miksati da dobijete finu I gustu kremu. Paziti da se ne umuti previse, jer ce da se pretvori u grudvice.
Kod mene je bila torta koja je bila zaledjena. (od iste kreme mozete praviti sladoled i odlican je pa  ako hocete sladoled onda miksati tek da se poveze, ne treba miksati kao za tortu, koja ipak treba da bude cvrsta I da se ne razljeva. Za sladoled je pozeljno da bude gustine lave...)


Krokant:

35o gr secera
200 gr ljesnjaka
50 gr putera
vanilla

Secer topiti da se karamelizira, U otopljen secer dodati puter I brzo umijesiti, pa dodati I ljesnjake, koje smo prethodno prepekli I ogulili. Na kraju dodati I vanilu, Izmjesati pa istresti na pouljenu tepsiju ili silpat da se ohladi. Ohladjeni krokant samljeti u multipraktiku ili istuci cekicom u sitne komadicke.



Koru staviti nazad u lim u kojem smo je pekli, I prekrili folijom, da lakse izvadimo tortu na kraju. Koru obilato premazite nutelom.

Preko staviti trecinu Kreme, ne mora da bude ravna, ja sam vadila kasikom za sladoled, pa preko posuti krokantom, i nasumice pokapati polurastopljenom nutelom, kolicina po vasem izboru. Staviti drugu trecinu Kreme pa ponovo presuti krokantom i nutelom. Na kraju staviti I prestalu kremu pa fino izravnati vrh.

Sad mozete vratiti tortu u led I ostaviti do upotrebe ili je dekorisati do kraja kao I ja. Ja sam imala malo vremena za posluzenje, jer sam se vratila kuci, tik pred serviranje torte, pa sam je odmah presula krokantom, I napravila ruze od preostale Kreme, na koje sam stavila Ferrero rocher kuglice kao dekoraciju. .

Torta se ne mora servirati zaledjena, krema je dovoljno cvrsta da stoji I u frizideru. Mi smo imali malo torte I naredni dan, I bila je veoma postojana I ukusna, cak ukusnija nego prvi dan.



Prijatno, a evo I komadicka koji je ostao, gdje se vidi malo presjek

1 comment:

  1. Krasna torta Bebo, jos jednom neka je sretno tvojoj kcerki.

    ReplyDelete