Sunday, December 1, 2013

Cupavci moje mame

Ovi cupavci me tako podsjecaju na djetinjstvo. Moj brat nikad nije htio tortu ili neki drugi kolac za njegov rodjendan. Ovi cupavci su bili sve sto je htio.



Za ove cupavce potrebno je:

200 gr cokolade za kuhanje
200 gr putera
400 gr oraha
1 kesica kokosovog brasna
1 kasika ruma ili vanile
20tak cajnih kolutica
2 dl hladnog mlijeka



Cokoladu rastopiti u mkrovalnoj u intervalima po pola minute. Dodati omeksali puter (sobne temperature), orahe I vanilu ili rum. Sve dobro izmijesati, po potrebi ostaviti u frizider da se malo rashladi. Stavljati po 4 kolutica u hladno mlijeko, potom kasikicu fila izmedju svaka dva cajna kolutica I onda dodavati fil kasikicom na kolutice dok ih u potpunosti ne omotamo kremom. Uvaljati ih u mljevene orahe, kakao ili kokosovo brasno. Rashladiti I servirati poslije nekoliko sati, kako bi kolutici omeksali u
potpunosti.

Ovi cupavci su malo skuplja varijanta cupavaca I nisu se bas pravili cesto. Druga varijanta je sa lutmom I te smo pravili svaki put kad bi se nekom prijelo slatko... recept slijedi.



2 comments:

  1. Bebo, čupavci su ti odlični. Jedini kolač koji nikada nisam napravila. Srećno u blogerskim vodama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Zoki puno na dobrodoslici. Odavno sam zeljela da postavim ovaj recept jer je omiljen mom bratu. Svakako cu da postavim I klasicni sa lutmom koji sam puno cesce pravila, kad stignem da napravim I uslikam...

      Delete